Zdrowie, diety, odchudzanie.

  dieta.a51.pl - Twój sposób na zdrowie i urodę - Twoja dieta - Twój sposób na odchudzanie.
Dieta, odchudzanie, zdrowie, uroda -
strona główna
Artykuły
Zanim zdecydujesz się na dietę.
Jak się odchudzić na długo?
Kilka zasad skutecznej diety
Oczyszczamy się
Próg wagi
Fakty i mity o odżywianiu
Diety cud
Diety
SPRAWDŹ SWOJE BMI
Czy wiesz że?
Sport - zdecydować się na ...
Sport - zdecydować się na ..cz2
Cellulit
Cellulit - zabiegi kosmetyczne i dieta
Cellulit - ćwiczenia
Ty kontra cellulit
Masaż pomocny przy walce z cellulitem
Słowniczek



Sport - zdecydować się na ...
Sport - zdecydować się na ...
Ponieważ to, że zdecydować się na jakąś dyscyplinę sportu trzeba nie podlega bowiem dyskusji. Chudnąć trwale i mieć przy tym zadbaną, zgrabną sylwetkę jest możliwe, ale tylko przy udziale ćwiczeń fizycznych. Słowo "ćwiczenia" brzmi często jak ogromny wysiłek nie tylko w uszach leniucha kanapowego, ale również w uszach często zabieganego człowieka. Nie musi być jednak aż tak strasznie.
Wybór powinien przede wszystkim być związany z naszymi upodobaniami. Ilość spalanych kalorii w ciągu godziny wykonywanych ćwiczeń i intensywność tych ćwiczeń jest owszem ważna, jednakże najistotniejsze jest, aby wybrany przez siebie sport uprawiać systematycznie. Ma się on stać przyzwyczajeniem, sposobem na życie, a w efekcie przyjemnością. Robiąc coś dla siebie i widząc tego efekty można czuć tylko przyjemność.
Podczas ćwiczeń należy pamiętać, że spalanie tkanki tłuszczowej zaczyna się dopiero po 30 minutach treningu. Dlatego również tak ważny jest wybór dziedziny sportowej, która będzie sprawiać nam radość, a nie zniechęci na przyszłość. Osiągnięciu szczuplejszej sylwetki sprzyjają ćwiczenia aerobowe, takie jak pływanie, jazda na rowerze, aerobik czy biegi.

STEPPER
To urządzenie symulujące wchodzenie po schodach. Warto mieć taki przyrząd w domu, koszt niewielki a ile posiada zalet. Wiele osób - szczególnie kobiety - obawia się, że ćwiczenia na stepperze spowodują przyrost tkanki mięśniowej w okolicach ud, czego chcą uniknąć. Przede wszystkim jednak takie ćwiczenia sprzyjają spalaniu kalorii i traceniu kilogramów, można je bowiem zaliczyć do ćwiczeń aerobowych. Najlepsze efekty można uzyskać robiąc intensywne nawet 2 minutowe interwały naprzemian z powolnym chodzeniem. Podczas wchodzenia spróbuj trzymać biodra prosto, nieruchomo w jednej pozycji, w krótszym czasie osiągniesz większe efekty.
Spalanie: średnio 600 kcal na godzinę.

sport zdecydować się cz.2 >>


H.S
Copyright 2005 Dieta.a51pl
Health, diets, lose weight. Diety i odchudzanie Jak schudnąć - diety i odchudzanie.
Jak schudnąć - szybkie diety
Jak schudnąć - diety, odchudanie - poradnik.