Zdrowie, diety, odchudzanie.

  dieta.a51.pl - Twój sposób na zdrowie i urodę - Twoja dieta - Twój sposób na odchudzanie.
Dieta, odchudzanie, zdrowie, uroda -
strona główna
Artykuły
Zanim zdecydujesz się na dietę.
Jak się odchudzić na długo?
Kilka zasad skutecznej diety
Oczyszczamy się
Próg wagi
Fakty i mity o odżywianiu
Diety cud
Diety
SPRAWDŹ SWOJE BMI
Czy wiesz że?
Sport - zdecydować się na ...
Sport - zdecydować się na ..cz2
Cellulit
Cellulit - zabiegi kosmetyczne i dieta
Cellulit - ćwiczenia
Ty kontra cellulit
Masaż pomocny przy walce z cellulitem
Słowniczek



Sport - zdecydować się na ... cz. 2

ROLKI
Sport ten angażuje prawie wszystkie grupy mięśni, więcej niż bieganie, czy jazda na rowerze. Pracują bowiem ramiona, nogi, pośladki, kręgosłup...Dzięki temu można wyćwiczyć zręczność i równowagę, nie obciążając przy tym stawów. Zbawiennie wplywa na figurę Poruszając się nawet w wolnym tempie - w ciągu godziny można spalić 400 kalorii.

SKAKANKA
Dzięki niej możliwa jest poprawa kształtu mięśni łydek, pośladków oraz ud, a na dodatek barków. Skakanie nie jest takie łatwe jak się może początkowo wydawać, kondycja jest tu bowiem niezbędna. Dlatego ma początek spróbuj skakać w seriach po 20 razy robiąc krótki odpoczynek i stopniowo zwiększaj ilość skoków w serii.
Aby dobrać odpowiednią długość skakanki, stań na niej na środku sznura i wyciągnij uchwyty do góry, powinny one sięgać aż do pachy.

MARSZ
Podczas energicznego marszu pracuje ta sama grupa mięśni co w przypadku biegów, jednak bez obciążeń stawów skokowych i kolanowych. Ujędrnia uda, łydki i pośladki i wzmacnia serce przy regularnym maszerowaniu. Marsz zwiększa pojemność płuc i jest odpowiedni dla osób z niewydolnością krążenia. Godzina marszu to utrata 400 kalorii.

JOGGING
Dzięki joggingowi można uzyskać szczupłą talię oraz szczuplejsze nogi. Idealny sport dla osób chcących zrzucić kilka kilogramów, czy tez poprawić wydolność organizmu i wzmocnić serce. Pamiętaj, żeby posiłek zjeść nie później niż 1,5 godziny przed wysiłkiem, a kilka minut przed wyjściem wypić szklankę wody. W ciągu godziny można stracić 500 kalorii.

PŁYWANIE
Rewelacyjne dla mięśni ud, szczególnie tych wewnętrznych, które na co dzień rzadko są używane. Dzięki pływaniu zyskasz również proste plecy, bowiem sport ten wzmacnia mięśnie pleców, a także sprężyste pośladki. Pływanie zaleca się osobom mającym problemy z krążeniem, a także chcącym wzmocnić serce. Godzinne pływanie oznacza utratę 400 - 500 kalorii.

JAZDA NA ROWERZE
Rozwija mięśnie nóg, barków oraz ramion. Jazda na rowerze pięknie kształtuje górę ciała, ujędrnia łydki, pośladki oraz spłaszcza brzuch. Polecany osobom, którym puchną nogi, mającym żylaki, czy też wadę kręgosłupa zwaną skoliozą. Godzinna jazda pozwala spalić 300 kalorii.

GIMNASTYKA
Jest dobra dla osób, które dość długo nie uprawiały żadnego sportu. Przede wszystkim dlatego, że nie ma tu takich konsekwencji ewentualnie źle wykonanego ćwiczenia jak przy innych rodzajach sportu. Gimnastykę właściwie może uprawiać każdy, są to bowiem proste, niezbyt obciążające organizm ćwiczenia. Dzięki niej stawy stają się bardziej giętkie i wytrzymałe, mięśnie nóg nabiorą elastyczności i sprawią, że chód nabierze miękkości i gibkości. Godzina gimnastyki to utrata 300 kalorii.

Ciąg dalszy wkrótce..


H.S
Copyright 2005 Dieta.a51pl
Health, diets, lose weight. Diety i odchudzanie Jak schudnąć - diety i odchudzanie.
Jak schudnąć - szybkie diety
Jak schudnąć - diety, odchudanie - poradnik.